myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu är vi hemma

Publicerad 2014-06-08 13:28:05 i Allmänt,

Denna natt gick det betydligt bättre för småen att sova och de vaknade kl sju. Vi fikade och rullade sedan hemåt till Umstan. Väl hemma så såg vi det var tallpollen överallt så det vara bara att spola av och sen vattna blomstren . Maken insåg att vi behövde en ny slang och han för och inhandlade en sådan medan jag roat mig med bokföring. Revisorn har skickat mig en lista på en massa som han tycks behöva. jag kan ju tycka att de kan anstränga sig och söka i pärmarna de fått.....men å andra sidan skulle det nog kosta mig ca elvatusen kronor till....har fått första räkningen av fyra....på trettioentusen kronor. Skulle tro att två ligger på ca sex eller sju tusen och sen en stor en på ca förtifem. Håller tummarna att det inte blir mer....
Så idiotiskt att det är så dyrt att titta att allt stämmer....och att allt skall finnas papper på. Tycker det borde räcka att plus och minus stämmer och att allt är betalt och klart. Det måste vara ett apteåkigt jobb kanske därför de tar så mycket betalt.
Nu skall ni få se mina fina blommor i alla fall några.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela