myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Överraskning och naturkunskap

Publicerad 2014-06-19 19:50:58 i Allmänt,

My kom i eftermiddag för att slinga håret och vi var precis klar med att dra fram hårslingor när det ringer på dörren....tänkte att det är säkert ngn som ska låna nyckel (jag är nyckelutlånare i föreningen) så jag går och öppnar och ?!?!!! Där står.....min son som varit borta i fyra och en halv månad....och som skulle komma hem 1 juli....jag vart så överraskad att det tog ngn sekund innan jag fattade att det var han. Så underbart att få krama om honom och att han är hemma.
Sen så har jag hittat mamma och pappa barr. Vilka variationer det finns i vår herres hage. Eller hur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela