myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tisdagmorgon

Publicerad 2014-06-17 07:45:01 i Allmänt,

Japp sovmorgon idag...6.37 hhahaaha. Var riktigt skönt men tomt att vakna....och ingen hemma..., Inte ens kisse var och väckte mig....han såg väldigt förvånad ut när jag steg upp. Han trodde nog inte att ngn alls var hemma.
Maken hade nämligen lagt över mig, sitt täcke och dragit igen dörren. När jag skall somna så, har jag ju bara ett påslakan, men på morgonkvisten blir det oftast lite kallare i rummet. Vi sover ju med fönstret på glänt och det är så skönt med täcke då.
Fortfarande snorig men inte sjuk.....Idag blir det att fara ner till butiken, för vi får besök av min mentor Rose från Norgekontoret. När hon kommer så brukar hon inte bara svischa in och ut utan tar god tid på sig. Vilket är bra, för det är väldigt givande besök.Hon har bra synpunkter och är hon inte nöjd med det hon ser så säger hon det....
 
Gårdagens pappersjobb gick bra och jag blev klar fortare än jag trodde. Kan väl bero på att de flesta pärmar är hos redovisningskonsulten fortfarande, så inget pärmande har det blivit på två månader. Just nu så har jag två pappersställ och 2 lådor nästan kartongstorlek med papper som skall pärmas.
Idag så landar sonen på nordisk mark <3<3 i Oslo närmare bestämt. Men tydligen så är hans flyg försenat så han landar nog inte förrän mitti natten.
 
Maken skurade altanen på baksidan igår, för att den skall bli ren och fin inför inoljning. Men det är så himla typiskt att det var på gränsen till löjligt och ingen av oss kunde låta bli att skratta. När han spolat av för sista gången, vevat ihop slangen och var klar...kom det världens blåst och det fullkomligen hälldes ut kottar, barr och skräp över precis hela altanen.Såg helt vansinnigt dumt ut......
Maken gjorde ett till armband igår,en liknande modell som han fick en jul, men som gått sönder. Jag tyckte att han skulle ha på sig bägge då jag tyckte det blev snyggt med flera.....men han menar att han inte är så hipp....och kul??? Va ! jag tycker han är jättekul,,,,speciellt när han snubblar eller tappar ngt hahaahah
Just nu känns det som om det vore läge att gå och duscha och inte sitta här och bara ordbajsa....så då gör jag väl det då....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela