myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag

Publicerad 2014-03-31 07:13:42 i Allmänt,

En tuff helg som avslutades på "akuten".....Jag var hemma på fredagen för jag mådde så illa så jag trodde helt allvarligt att om jag rörde mig skulle jag spy. Utan att gå in på detaljer så hade jag ett tag tänkt bära in en bättre lampa på toaletten så att jag kunde sitta och läsa "under tiden" jag spenderade där. Maken som skulle på jobbfest kom hem tidigt med frossa och hög feber. Sen så har han värit  väldigt dålig, med  hög feber och elände. Själv mådde jag riktigt bra under lördagen med bara lätt huvudvärk som  jag spårade till att  jag behövde mer vätska. Under söndagen började jag mer och mer må illa och ha magknip igen. Jag googlade och googlade på de symptom färger och andra detaljer som inte skriv ut här.... och kan välja mellan, galla,stress eller leverfel.....Jag fastnar på galla....då det känns mest troligt.
Kära maken då? jo han mådde elände med riktigt hög feber och vi fick till slut åka in och de kunde konstatera rosfeber. Så nu sitter vi här som två tok och bara väntar på att detta skall gå över.

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-03-31 08:13:44

Stackare! Krya på er!misstänkte att nånting hänt saknade inläggen i helgen kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela