myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lite dummare än vanligt...eller

Publicerad 2014-05-04 13:25:18 i Allmänt,

Hur dum jag kan vara kan jag nog svaret på själv...Morgonen har ägnats åt att göra lite goda biffar av olika slag och målning och annat lite grejs hit och dit. Påbörjade att frostspraya några glas igår, men det gick väl sådär...så jag fortsatte idag. Gjorde en hårinpackning och hade lagt av mig mina "hemmaglasögon" och tänkte att jag spraya lite till.....Ja jag sprayade ordenligt och....inte förrän jag var klar så upptäckta jag att glasögonen låg bredvid.....Ja så nu fick jag ngn typ av solglasögon utan insyn och möjlighet att se ut saknas oxå kan jag meddela.....
Ja ibland blir jag inte ens förvånad över hur blond jag faktiskt är......
 
Kära maken är ute i det variationsrika vädret som råder just nu. Han jobbar på altanen och det kommer att bli så snyggt. Vi skulle ju inte ha ngt staket, men vi var och såg svärsonens staketbygge och blev så imponerade och tyckte det var så snyggt så vi ändrade oss på en gång. Händig pojk :)
Viggo har börjat fotbollsträning idag och en ny epok är här. Nu kommer man att sitta där igen......men ngt säger mig att det kommer att bli roligare att se barnbarnens matcher.
Sen så har jag en liten bekännelse...jag är en dålig människa. Jag hade ju lovat och sagt att jag skulle ge tusan i sovrummet, för maken tyckte det var bra som det var...men jag kan inte stoppa mig själv, är som ett framrusande tåg, när jag fått en ide. Jag nämnde väl om innerdörren jag hade fått och tänkte spara till sänggavel ,för att ha i stugan. Men jag vill ha den i sovrummet och nya tapeter istället för den svarta fondväggen vi har nu....svart hemma är ju inte min grej direkt. Jag försöker förhandla till mig ett byte muhhaahaaaaaaaaa ....om maken "får" köpa en soundbar så gör vi om i sovrummet...vad tror ni? kommer det att funka??? Jag tror att det heter soundbar,det är helt enkelt en avlång högtalargrej och jag avskyr och har bannlyst dessa tingestar. Men.... you win some and loose some....
Här kommer lite bilder...på exempel
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela