myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag 12/5

Publicerad 2014-05-12 06:57:27 i Allmänt,

Godmorgon på er. Jag var ovanligt trött när det var dags att stiga upp ur snarklådan. Det blev kanske lite senare än vanligt igår, men man vill ju suga ur helgen mesta möjliga. Igår var vi efter avslutat jobb på butiken på rusta och köpte en dynbox och nya dynor till soffan ute på altanen. Dynboxen skall vara här hemma och dynorna till stugan. Vi köpte inga exklusiva dynor, då vi nog river altanen i stugan nästa år. Åh vad jag längta till utbyggnad...men i dagsläget så ligger det nog ngt år bort. För det första kostar det ju en hel del och för det andra så kan vi inte vara där så ofta att det känns superviktigt. Men om jag får drömma så står utbyggnaden där om tre år.....och jag har semester som vanligt folk.
Idag innan jobbet så skall jag fixa naglarna,egentligen skulle jag klara minst en vecka till men längtar efter ngt annat.
Ikväll så har vi årsmöte och vi skall presentera olika förslag på arbeten och åtgärder som vi tycker skall göras. Efter mötet skall vi i styrelsen stanna kvar och styra upp lite jobb. Jag misstänker att de kommer att rösta på mig som ordförande men det kan de fetglömma hahaaha har inte tiden men lusten. Det skulle innebära att jag skulle göra ett dåligt jobb och vem vill göra det? Inte jag i alla fall.
Så jag antar att det blir en sen kväll för den här frun....
Veckan som kommer är fulltecknad med jobb och annat som jag har åtagit mig. Full fart med andra ord...men inte rakt ini kaklet får jag hoppas hahaha nej nu måste jag bege mig till bussen. Ha en bra dag för det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela