myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

UPDATE.......

Publicerad 2014-05-05 09:03:24 i Allmänt,

Nu har jag fixat några samtal men har inte fått tag i alla ,men bollen är i rullning. Dessutom så har jag fått till eftermiddagen så jag kan sluta 16 och hinner därför göra enligt planering puh....så skönt. Är det ngn fler än jag som har pollenproblem. Brukar inte drabba mig så hårt, men som de flesta vet så exploderar klorofyllen just nu. Måste nog förbi apoteket en sväng för jag har rinnande nos och kliande ögon. Men det är ju snabbt övergående, med lite tålamod och nässpray. Nu är bara morgondagen kvar......
men är nu vid bättre mod......Ha en skön dag alla,,,atthjo oj vad jag nyser.....och snorar hahaahaah det rinner och man snörvlar. Men det är det värt när man ser den skira grönskan. så fint :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela