myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Dockskåpsbilder

Publicerad 2014-10-29 08:33:16 i Allmänt,

Nu kommer det bilder, men med min lilla kamera så ser det ju inte så bra ut. Det är så mysigt nu när nästan all belysning har monterats in. Det är några lampor kvar...nja det blir nog fler hahahaa . Det lyser så himla mysigt och jag är nöjd för stunden med några rum.

husans rum är klar och fick lite enkel gardin igår. Nu fattas bara en trasmatta och lite mer på väggarna. Men vet inte om jag skall göra några...för det lata stycket låg när jag skulle ta lite bilder...


husets dam har nu fått ett nytt sovrum....lite mer tidstypiskt än förr. stolen skall bytas ut mot en fåtölj....men den jag gjort blev inte bra så jag måste börja om. Allt som är tygklätt är jättesvårt att få bra. Smyckeskrinet blev dock mycket bra efter lite fix.



Köket är nu klart och kokerskan har tagit plats.

Finrummet är i det stora hela klart


Det är så himlarns fiiiiiiiiint på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela