myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Fredag

Publicerad 2015-04-17 06:35:06 i Allmänt,

Ja igår afton så blev det ju ett litet inlägg, men det hindrar mig inte i morgonens babbel. Idag så åker alltså dottern iväg till USA och vi har gjort upp om hur vi håller kontakten. Hon ligger ca 6 timmar före oss, så när klockan är tolv på dagen hos oss är den sex på morgonen hos henne. Hon har nu nästan ett dygns resande framför sig. Usch jag känner sådan oro över hur ont hon skall ha, i kroppen. Antar att hon kommer att bli liggande de första två dagarna.
Men värmen kommer att underlätta och säkert alla upplevelser-
 
Känner att jag längtar tills jag är på lite bättre humör, för just nu så känner jag att jag är gnällig och gnölig och bara  negativ. Nja kanske inte hela tiden, men jag är inte på topp, har nog en förkylning som försöker ta sig in och härja.
Men det är inget som får ngn uppmärksamhet just nu i alla fall. Men ni förstår ju hur inspirerande jag är när jag tycker att den bästa stunden på dagen är när jag får gå och lägga mig och sova. Är så fantastiskt nöjd över hur skön min säng är.
Tror det är detta som gör att min blogglusta inte är så stor. Jag pladdrar nog inte lika mycket som vanligt och jag känner mig bara trött och less. Personligen så tycker jag att den sorterns person som jag är i detta nu är en oerhört stor energitjuv.  Småsura människor med lite lätt negativ hållning är ju ingen stämmningshöjare direkt.
 
Tänkte på mig själv som en dator igår, en med en hårddisk med virusvarning. En som bara står och buffrar och en lite symbol bara snurrar och snurrar.
Om jag nu skulle vara lite försiktigt optimistisk så kan jag kanske försöka glädja mig åt att helgens lilla gäst kommer i afton. En dryg meter av kärlek <3
Men tlls dess så kan jag fortsätta vara en liten butterkvist......slår mig att jag kan glädja mig åt att detta är inget normaltillstånd utan en svacka innan jag åter blir den fantastiska sprudlande positiva människa jag egentligen är hahahahha......tjoho   kanske lite peptalk och skrattövningar och en yogaställnig typ lotus???kanske gör susen på denna bitterkärring....okey skall pröva och återkommer om det hjälpte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela