myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Så himla fiffigt

Publicerad 2015-04-03 11:55:26 i Allmänt,

Nu har vi internet i stugan och det är så skönt, för mig som är ruggigt beroende av uppkoppling hahah? Man kan skratt men det är egentligen ett ganska negativt särdrag. Idag har vi redan hunnit ha dimma och snö men nu är det varmt och skönt i solväggen. 


Behöver jag säga hur nöjd kisse är....kurr kurr säger han så fort han kommer in genom kattluckan. Jag sov länge idag och satt upp tavlan jag tog från mamma, gillade så mycket när jag var liten, och tyckte om den orange färgen....eller brandgul som det hette förr.


Skall även sätt upp några tallrikar som jag ville ha och som jag vet att mamma gillade och även jag. De figurerna var väldigt poppis för säkert trettio år sedan. Talar kort när jag satt upp dem. Men nu går jag nog ut en stund och sätter mig med en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela