myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Torsdag 16/4

Publicerad 2015-04-16 07:52:44 i Allmänt,

Oj så förvirrande med en massa dagar hit och dit. Jag blandar ihop och svamlar runt precis som vanligt. Arbetet fortlöper och kort och gott kan jag säga att jag sover gott om nätterna. På MVG ser det ut som om vi byggt ihop det mesta och nu skall vi upp med några av spårpanelerna.
Idag skall vi dit med de sista benen till vägg sektionerna och lite av spårpanelen. Jag skall köra lastbil??? visserligen en liten en...men ändå och lyckas backa fram till en lastkaj. Jag suger på backning.....kommer nog att vara helt slut i eftermiddag av allt bärande och kånkande.
Men det finns några stunder av stillhet
Det är så mysigt när staden vaknar och det är så tyst och stilla. Nästan på fem minuter så tjong är det massor av rörelse. Det är som att se på ebb och flod....cyklister, fotgängare och bilister liksom bara väller in på några minuter.
Nu skall jag göra mig i ordning och förbereda mig för denna körning...hmmm man bör väl ha keps om man kör lastbil.
 

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-04-16 15:31:26

Hej saknade dig igår onsdag?kram

Svar: Åh så roligt att höra kramis på dig själv <3
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela