myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Var ända ini pipsvängen....

Publicerad 2015-04-10 08:23:19 i Allmänt,

Det har inte kommit några inventarier än....och nu väntar jag på att klockan skall bli 8 så att jag kan ringa och fråga var de är???? Men....de får inte komma idag.....har inte tid med det. Dagen är fulltecknad hela dagen.
Läste på ordern igår kväll och det är 21 pallar och 68 st pallkragar....puh! hemska tanke om det kommer i dag. För det innebär att jag måste planera om min dag och att jag ensam måste dra upp alla dessa till butiken.
Kl 11.15 skall jag ha en träff med begravningsbyrån och kl 14 så har jag lovat fixa fika till alla byggare en sorts taklagsfest. Min tanke var att jag kunde lämna i en barack och de fixade resten. Men de blev eld och lågor och sa att de är sällan samlade så istället ville de komma till nya butiken och fika där. Så nu blev det lite mer hahahahaha
 
Fixade tårta och kaffe och muggar och tallrikar och bullar osv igår så nu skall jag bara bära iväg detta dit bort. Har inget bord så de får väl sitta på golvet......
Idag skall dessutom skylten monteras, så när och hur vet jag ej riktigt, så väntar på samtal...
Ikväll så skall vi iväg på Rhapsody of rock med Robert Wells....okey nu ringer jag till Milles....
Shit Shit....det kommer idag......jesus kristus säger jag.
Ojojoj nu har jag styrt upp detta och tagit in en person till.....shit pommes frites vad det rullar och står i.
Någonting säger mig att vi kommer att somna på kvällens föreställning hahahhaa
Nu måste jag rusa....ska ju jobba idag oxå.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela