myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Så underligt????

Publicerad 2015-08-23 08:44:33 i Allmänt,

Helt plötsligt när jag skrev så dock det bara upp en massa krumelurer i texten hmmmmm...... men det syns inte efter publicering. Nja om vi fortsätter där vi var så må ni förstå att jag funderade lite på hur hon tänkte och vem som försörjde henne. Men hon kanske fortfarande bodde hemma och betalade inget där eller hade en förmögenhet på banken eller hade studiebidrag. Men jag tror inte att killen heller var sådär jätteimponerad för han hmmmm lite förstående men det hördes att han oxå var lite fundersam. De var där för att köpa en present till killen systerdotter som skulle fylla elva och hon menade att det var bättre om han köpte några annorlunda pärlor, för som hon sa: Alla köper de finaste och då får hon ju flera, men om du köper några andra så kommer hon alltid att komma ihåg dom och det är roligare att ha något annorlunda. Ja jag gillar att tjuvlyssna på folk hahaha man kan få ngt att fundera på länge. Spinna ihop olika bakgrundshistorier och orsaker till det ena och det andra och i mitt huvud kan det bli en hel film hahahah Äsch nu skall jag sluta bubbla massa och gå och borsta tänderna och starta igång diskmaskinen. Då är det sen daxs att gå ut fixa i samlingslokalen. Ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela