myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ok vi gav upp

Publicerad 2015-12-31 08:59:50 i Allmänt,

Nu är det bestämt att vi inte kommer att delta i ngt nyårsfirande med våra goa vänner.....hur skall jag kunna vänta till nästa års nyårsfirande????? Men det är bara att inse fakta att jag orkar inte knappt sitta rakt upp, det är otroligt vad hosta tar på krafterna. Maken är i sämre skick då han har hög feber och hostan börjar komma..... Nåja nu är det bara kortdag på jobbet, då det bara är öppet 10 -14 och sen åker jag raka vägen hem till soffan. På nyårsdagen skall jag bara ta det lugnt och pilla med papper på morgonen och sen sova..... Ingen av oss är sugen på mat så jag skulle tro att det blir en bullens korv med cocacola hahahahaa. Nåja vi har det bra ändå och känner att det kunde ju varit värre. Det är ju faktiskt bara sketna förkylningar. Illa skötta men det härdar....hihihi Sköt om Er och ha ett underbart gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela