myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tippsy....

Publicerad 2015-01-31 17:21:22 i Allmänt,

Oj varmt bad och ett glas vin....oops. Så skönt att ha legat i badet och hör nu maten tillredas i köket. Det är en härlig känsla. Dagen började tidigt och jag har tagit en nap nu i eftermiddag. Tur nog att det ringde på dörren så jag vaknade. Jag har ju nycklarna till gemensamhetslokalerna så grannarna kommer lite då och då.
Idag så har vi grejat med allt möjligt, fixat gardiner, varit hos mor och joxat med än det ena än det andra. Men nu är det bara häng i soffan som gäller. Hittade inte de gardinerna jag ville ha så köpte på rea istället men det funkar.

Ser ni att jag har fått mattan :)
Mycket nöjd trots fel färg på gardinerna. Har färgat håret och det ser @&%#}}=£$!?||$ ut......ja så nu har jag köpt mer färg...vi får de hur det blir ...tror inte att det kan bli värre. Ändå har jag hälften av tiden...ser just nu ut som skådespelerskan Geena Davis i "Long kiss goodnight" tokvitt/gult med ett stänk av orange.....
Vem kan påstå att inte jag har spänning och händelser i livet hahahhaa..
I morgon så blir det målning hos sonen och säkert en hel del annat kollijox. Ha en skön lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela