myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hipp hipp hurra

Publicerad 2015-07-30 09:41:29 i

Idag fyller våran fina Liam 5 år och han har fått fina morgonpresenter. Senare idag skall vi ha kalas med ballonger och mer presenter. Svårt att ta in att Liam håller på vara en stor pojke. Han är ju vår lillepojk med fantasi och tokigheter så det räcker och blir över. Han kommer nog alltid att vara lillpojken för oss.
En kramigare unge får man leta efter och jag hoppas att han aldrig stelnar ihop och tappar sin underbara rika fantasi när han blir vuxen.

Igår så var vi på Diggiloo här i Varberg och jag tyckte det var jättemysigt och underbart att lyssna på musik och se ut över havet och måsar svävande i luften.
Vi hade tur med vädret och jag gillade showen. Fast andra akten var långt mycket bättre. Nu skall ni få se att det inte är hittepå att jag inte kan ta kort??!!!
Tänkte att jag skulle ta ett kort Magnus Carlsson när han signerade autografer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela