myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag ...datum....mars...andra?

Publicerad 2015-03-02 08:11:32 i Allmänt,

Idag börjar jag jobba igen och det känns bra på ngt vis. Har haft den lugnaste helgen på månader. Så skönt och det har varit så trevligt att få ha sonen hemma. Men igår afton åkte han hem till Uppsala igen och en tvådagars kurs genom jobbet. Han jobbar på Migrationsverket och har en hel del att berätta om det. Intressant och irriterande på samma gång.
Idag skall jag klippa mig och min kollega täcker upp min frånvaro och jobbar över. Jag öppnar och stänger idag, så det är full fart från början.
Men jag känner att detta kommer att bli bra, om jag bara tar mina stunder av lugn och ro. Svårt men nödvändigt för alla om man skall hinna med att vårda och ta hand om sig själv och de sina.
Tänkte ni skulle få se blommorna som jag beställde till "mamma" nu är frågan hur länge jag lyckas få dem att leva...hahahhaa

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela