myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Okey.....seg och lite sliten

Publicerad 2015-03-15 08:15:23 i Allmänt,

Igår så använde jag muskler som legat i vila i ngt år....eller kanske inte. Muskler som jag inte trodde fanns upptäckte jag. Bar några breda plåtlådor och jisses vad det slet i bröstryggen. Dessutom hade jag kaxigt fyllt dem med grejs...
Men vi fyllde hela bilen och hela det extra stora släpet. Mestadels med större otympliga möbler och gamla ställ. Det känns så underbart att ha börjat och att de stora grejer som går att ta nu är väck.
Efter det så for vi hem och jag la mig en stund och sen var det dax för middagsförberedelser. Stekte kyckling och hackade grönsaker och ost. Sen kom sonen med flickvän på middag, då vi lovat dem lite käk efter hjälpen med bärandet.
Kladdkaka och grädde till efterrätt och sen mello!!!?
Har ju inte sett deltävlingarna så då är det helt okey att bara hoppa på den sista. Gillade Måns låt ka ske mest för jag tycker han verkar vara en trevlig prick. Sen gillade jag Linus Svenning...heter han så?tyckte visserligen att det sjöngs lite falskt ibland men gillade trummorna hshaha. Sen gillar jag ju Magnus......sen barbadostiden och dansband gillar jag.
Efter Mellin så for de hem och jag kastade mig över detta.

Jisses så bökig den var och inte hundra min stil men tänkte att jag ville se hur den skulle bli. Det är rea på butiken så då måste jag ju passa på hahaha.
Gav upp ganska fort och började brodera och höll mig då vaken till tolv...jajamensan applåder och hurrarop.
Nu skall jag strax bege mig på innebandyträning med lillprinsen och sen kommer Millan tills i afton ngn gång. Kommer nog att bli en tidig kväll, för jag sov inte så länge. Har hunnit läsa och grejsa runt här på morgon och är redan lite pösig haha
Köpte några tidningar igår men blev inte särskilt inspirerad....lägger ner alldeles för mycket pengar på tidningar....suck.
Men gillar känslan av att öppna en tidning och en kopp kaffe och krypa ner i soffhörnet. Oj nu måste jag rusa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela