myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tidsinställt...kommer det att funka?

Publicerad 2015-11-09 08:00:00 i Allmänt,

Hipp hipp hurra Lilla Milou som fyller tre år idag. Tänk så fort det kommer att gå tills jag skriver att hon fyller nio!!! Ser ju bara på pojkarna så de växer. Skrev detta igår det som läses idag??? Eftersom jag förhoppningsvis hunnit en bit på min resa söderöver när Du läser detta. För jag antar att det inte blir ngt mer inlägg idag. Men jag skall försöka att ta lite kort så jag har tills jag kommer hem och jag skall prova blogga från telefonen. Antagligen flera korta inlägg för när jag gjort det förr och har skrivit en hel del och sen bra försvinner det och jag blir galen och orkar inte börja om. Men nu måste jag visa Annatårtan som Milou hade på sitt kalas. Blev nästan lite sugen på att göra en själv. I rosa och vitt med silver??? Någon som vill ha en bit ?hahahah
Igår så var det ju farsdag och jag var och uppvaktade fadern med lotter och blomsterkvast. Kanske inte det mest upphetsande som farsdagsgåva men ganska vanlig skulle jag tro. Men nu vet jag var han skall få till julklapp...tadaaaaa skinnhandskar. För de han hade var mer än lindrigt trasiga. Känns väldigt bra att ha ngn julklapp planerad, kanske jag hittar fler nu nere i Uppsala. Det är åtminstone min förhoppning att jag kan fixa lite klappar till julklappsleken. Kanske oxå lite kläder eller ngt småkrafs till mig själv :) shopping gillar jag Här är jag innan vi for på kalas och jag fick ta på mig lite glitter för är det kalas så är det.
När jag var hos pappa så fick jag lite boktips av hans fru och det är alltid trevligt att få tips och flera av dem jag fått av henne har varit fullpoängare. Så nu har jag laddat ner ngr nya böcker så jag kan lyssna i bilen. Nu håller jag på med en bok som heter Stöld av babian skriven av AnnKarolina och som fått fina recensioner. Sen blir det Denise Rudbergs nya bok med Marianne Jidhoff som huvudperson, har alltid gillat den serien. Nu till sist så måste jag ju visa lilla Tova <3, inte lätt att ta kort på och jag lovar att jag tog säkert tio stycken och den här var den som blev bäst.....det var ganska mörkt eller så hoppade hon just när jag tog kort. Söt som socker och snabb som en vinthund och klor som en örn. Åh som jag saknar mina små kissar som flyttade men de har det ju bra och det är det viktigaste. Men här kommer alltså Tova
Inte lätt att se den lilla i soffan eller hur? Men nu får ni ha det så bra tills vi hörs igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela