myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Det är långt mellan....

Publicerad 2016-08-04 11:48:41 i Allmänt,

Inläggen....Men jag suger på att blogga via telefonen och ids inte sätta igång datorn!!! JAG HAR DATASEMESTER. Har fullt sjå med att läsa bloggar och att drälla runt och ha det bra. Sista dagarnas väder har väl inte skrutit med ngt solsängsliggande. Nu har jag iallafall gjort lite bokföring och maken springer ut mellan skurarna och bygger på den nya bron. Vi har haft underbara vänner på besök under två dagar och jag eller rättare sagt vi har verkligen sagt flera gånger hur lyckligt lottade vi är med så energigivande vänner. För vem blir inte glad över ett sådant här fint kort?
Lukas var in på tandsanering i måndags och kostade oss mer än vad vi trott...suck. Men det är billigt om man tänker på vilken smärta han måste ha haft. Elva tänder blev han av med och nu är hans andedräkt inte dödande längre. Men han har haft ont och varit väldigt klängig och flåsig. Värst har det varit på kvällen och natten och han har legat på oss i ca 8 sekunder och sen bytt ställe. Kan lova att det känns att ha en 10 kg flåsande hund på huvudet känns. Vi har i alla fall mysigt med tända ljus och tv och kaffe och en eller annan godbit.
Fy fasen vad bra vi har det <3 Hoppas att ni oxå har det bra. Vi kommer att vara här i en vecka till och på lördag blir det jobb och sen snabbt som ögat upp igen. I ärlighetens namn så skulle jag gärna ha bosatt mig här för gott. Så skönt :) Nä nu skall jag snart på affären och inhandla lite mer mjukmat åt Lukas, han kan ju inte tugga den hårda än. Kanske det blir lite glassinköp till efterrätt? Vi skall äta soppa till middag en underbar morot och räksoppa som dryper av smaskigheter. Till det blir det nog ngt gott bröd och ost. Ha det bra eller rättare sagt ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela