myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

En kortis...

Publicerad 2016-02-04 07:52:03 i Allmänt,

Idag torsdag är en bra dag :) Har bestämt mig för det helt enkelt. Allt går så mycket bättre då. Tog evigheter innan jag somnade igår och jag är trött som en tok. Fortsätter detta elände så funderar jag på att äta ngn insomningstablett igen. Hade det en period för många år sedan och det var "min räddning" då. Är jättetrött men somnar inte och jag ligger bara och snurrar och ställer in ljudboken på 1 timme taget och igår låg jag vaken nästan tre timmar. Det dummaste är att man tills slut ligger och jagar upp sig och är småförbannad hahaha Nåja idag är en bra dag :) Mötet igår efter jobbet gick bra och jag var snabb som en vessla. Mötet började 18.30 jag stängde kl 19 och kvart över sju var jag på mötet. Stängde bara och räknade inte kassa eller någonting utan sprang bara ut till den väntande maken. Nu vet jag en massa om ventilation och nu är det upphandling som står på schemat. Intressant faktiskt att hur mycket dålig ventilation påverkar både en byggnad och de som lever där.
Vi håller ju på att byta priser och etiketter på jobbet och jag hann flera sektioner igår och det kändes så bra. Idag så fortsätter det jobbet och min vision är att nästa fredag så skall allt vara klart. Det är med andra ord full fart som gäller. På måndag så sätts påsken upp och då skall det rivas och byggas om efter en av väggarna och det är oftast ganska kul. Men nu måste jag sluta sliddra och sladdra och kasta mig iväg....nåja ta mig upp ur fåtöljen och borsta tändrna och bege mig. Ha en fantastisk dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela