myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Söndag 14 februari

Publicerad 2016-02-14 11:36:27 i Allmänt,

Idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att ni alla kramar om er själva lite mer än vanligt. Att tänka på sig själv behöver inte alltid vara förenat med egoism. Ibland är det kanske befogat att säga att vi får lika mycket kärlek som vi älskar oss själva. Tankeväckande
Har sovit gott och det är så mysigt att vakna och se att det ljusnar i horisonten. När jag var ute och rökte så la jag märke till att vår bil förutom att den är väldigt skitig är blå !!!! Jag har alltid tänkt på den som vit. Men mot den vita snön så ser man att det finns mycket blått i färgen. Kanske svårt att se på bilden men jag kan säga att det syns med blotta ögat.

Tog en annan bild åt det andra hållet

Och jag kan lätt säga att jag föredrar utsikten och vädret mer på denna...

Åh ljuva sommarkväll
Nåja vi har det framför oss och jag längtar. Nu skall jag i alla fall gå och lägga mig och vila en stund och lyssna vidare på min ljudbok. Min bättre hälft ser på skidåkning och har det mysigt på sitt håll hahaha.
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela