myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Årets första dag

Publicerad 2016-01-01 10:32:52 i Allmänt,

Ja...kanske känns det lite bättre, med förkylningen. Men nu har jag börjat nysa igen....precis som att allt börjar om igen...suck. Gårdagen framskred i ett lugnt tempo, det var inte mycket folk på butiken och det var skönt att stänga redan kl 14.00. Gick förbi Ica och köpte nyårsmat....sallad i plastbunke hahhaha festligt värre :) må jag säga. Lyckades hålla oss vakna till tolvslaget, mest för att jag satt med bokföring och gjorde klart jättemycket och det känns så bra. Nu är det bara lite rättelser kvar och sen är räkenskapsåret i princip klart. Pratade med My som nu hade gjort dag 1 i NY,via facetime och de höll på att göra sig i ordning inför middag och nyårsfirande. De har skickat jättefina bilder och det var trevligt att se allt de pysslat med Utsikt från deras hotellfönster
Anders fyller år idag och vi fick se film på när de sjöng för honom och han var så stilig i ny kostym och fluga. han hade köpt sig handskar och kostym och tjusig klocka och verkligen unnat sig. Han är verkligen värd sin vikt i guld, jobbar och sliter och samtidigt ett otroligt stöd och fantastisk livskamrat åt min dotter och vi är så glada att han finns i vår familj. Grattis på Din dag Anders <3 Idag blir det inte många knop utan tänker i princip bara vattna lite blommor och möjligen hasa mig iväg till lillIca och köpa lite käk. Kanske rulla runt med snabeldragaren och få bort lite chipssmulor som kära maken fixat. Själv har jag minsann mest tomma colaburkar och kaffekoppar runt mig. ha en första bra dag :)

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2016-01-02 01:31:24

Jag vart lite rörd. Tack så mycket! :')

Postat av: Fanny

Publicerad 2016-01-02 15:22:14

Haha här är det också massor av chipssmulor och colaburkar. ;-)

Stor kram

Postat av: Pia

Publicerad 2016-01-12 19:45:19

Hej! Jo, mina makeup-glasögon hittade jag på Läsglasögon.nu! 149:-, fri frakt, fick dem i brevlådan på bara några dagar!! Nu är det bara att öva med dem, för det var faktiskt inte helt lätt.. 🤔
Hej på dig! Tack för att du hör av dig, sååå roligt! /Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela