myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Förblånade skit

Publicerad 2016-01-27 20:25:09 i Allmänt,

Hade skrivit ett långt inlägg ...som sen bara försvann. Ojade mig över att jag sov dåligt pga att jag inte gillar att somna utan maken. Somnar vid etttiden och det är skitmycket för mig hahaha som behöver en massa sov, speciellt nu när jag jobbar för tre. För som mig själv och sen för två andra som är borta. Tur att jag har en sådan bra arbetskamrat och trevliga kunder. Är trött ända ini benmärgen om jag skall vara ärlig och jag är så fånig att jag har svårt att varva ner när det är mycket jobb.
Har ni sett dagens tidningsrubriker? jag som dricker kolossala mängder kaffe måste ju närmast vara som en nyfödd!! med begynnande alzheimer!! Jag tycker det ofta är så knäppa rubriker och man får mer än en gång skratta när man läser dem. Det kusliga är att folk måste ju antagligen köpa tidningen för att läsa om detta för varför skulle de annars välja sådana rubriker. Vem fasen bryr sig? Nästa vecka så åldras man fortare av att dricka kaffe och nya piller mot alzheimer. har ni sett tvreklamen och trailern från biofilmen The Revenant som har premiär i dagarna?
harreminje så spännande den ser ut att vara. När mannen till häst far ut över stupet så hisnar jag varje gång. Egentligen är jag inte så förtjust i Leonard di Caprio, tycker han ser så mesig ut....men jag tycker han var fantastisk i filmen Gibert Grape. Titanic gäspade jag mig igenom, om jag skall vara ärlig. Men denna film vill jag gärna se. men nu avslutar jag för denna gång. Skall gå och smörja mig lite. Är så torr framförallt på armarna, att om jag skulle gnugga lite skulle jag förmodligen självantända. Vi hörs :)

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2016-01-28 14:05:07

Tack, för din kommentar! Du är så snäll mot mig och ger alltid så fina kommentarer, och vi känner ju inte varandra...?! Känns lite extra spännande, tack, TACK! Hoppas du får en fin dag och får tillbaka lusten för bloggen! 😉 Kram, Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela