myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

MAKE UP eller bara kladd

Publicerad 2016-01-28 23:15:09 i Allmänt,

Idag så har jag sett två exempel på misslyckat användande av skönhetsprodukter. En äldre dam som hade troligtvis rykt bort sina egna ögonbryn och målat ögonskugga ända upp och sedan ritat nya bryn uppmot pannan??? Trodde först att det var ngn tokeri på gång men insåg att detta var en mkt parant klädd dam som faktiskt målat sig så för hon tyckte det var snyggt!!! Senare kom det in ett par yngre tjejer ca 18 år...som var snoffsiga och gröna i ansiktet. Eller egentligen var det bar det ena som hade enorma mängder av vad jag tror var foundation men absolut hemskt var det och det slog över till grönt. Jag och min arbetskamrat kände bägge två att man hade lust att dra lite streck i ansiktet för att se om det blev fåror.
ja huvva det var verkligen grönt...
Idag fick jag gå hem lite tidigare och det var så skönt och jag gjorde veckans första middag. Milou har tillbringat kvällen här och vi har duschat istället för badat och hon ville låna makens morgonrock. Fotografen är usel och objektet rörde på sig, men hon tyckte den var skön och svassade länge runt i den innan det var dax att ta på sig kläder igen och åka hem.
Imorgon blir det långdag och vi förväntas få mycket varor...det är påsken som är på ingående??? Ja redan nu bunkrar jag upp för det är inte länge kvar tills den skall upp och det skall säljas ägg som aldrig förr. Demo ex skall göras och hela butiken skall inbjuda till påskpyssel utan guds like hihihi. Ni som aldrig provat på pysslandets ädla fröjder så kan jag tippsa er om att det är både mysigt och roligt och ännu trevligare tillsammans. Nu skall jag strax gå och lägga mig mätt och belåten efter att ha tryckt i mig en semla ikväll. Fantastiskt goda grejer om ni frågar mig. Ha det så bra mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela