myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Söndag och ingen åkning i år...heller

Publicerad 2016-03-06 11:07:32 i Allmänt,

Blev inget Wasalopp för mig i år heller. Tro det eller ej men i 15 årsåldern var 1 mil på skidor ngt jag kunde göra 2-3 ggr/veckan.Helt otroligt egentligen och jag minns att jag tyckte det var roligt och det var ännu roligare med alla militärer ute i skogen som jag tyckte var skitsnygga allihop. Ni vet män i uniform :) Det gick finemang på jobbet och nu ser vi ett slut på allt etikettbytande. Efter jobbet så for vi och uppvaktade vår gode vän, som hade det stora nöjet att fylla 60 år. Så underbar siffra egentligen, nu har han samlat på sig tillräckligt många år så han kan säga att gammal är äldst :) Vi var dock ganska trötta så i avrundade tidigt och for hem och snabbt somnade åtminstone jag ifrån och hasade i säng efter att maken väckt mig, snarkades på soffan.
Liam kom tlll oss på lördagsmorgonen ngr timmar istället för att hänga på storebrors ishockeyträning. Kan nog bli lite enahanda och hänga där och vi blev jätteglada över att få umgås en stund med honom. Han är för underbar och nu hade han bestämt sig att han aldrig skulle klippa sig mer...tycker jag är mindre bra om jag är ärlig. Men vill han det så är det okey. Han sa att han skulle komma nästa helg oxå om jag inte skulle fara på jobbet, så vi får hoppas det.. Idag blir det jobb och även imorgon då det uppstått mer sjukdom på jobbet. Men planer finns att vara ledig på onsdag. Känns som om det skulle vara härligt att drälla omkring en dag. Har ju dessutom ett dockhus att fixa och trixa med hihihi. Men nu har jag ingen tid mer utan nu skall jag iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela