myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tisdag 1/3

Publicerad 2016-03-01 15:02:36 i Allmänt,

Idag är det en vecka sedan jag tog min sista rök. Usch vilken skitvecka och jag är helt fokuserad på mig själv och mitt mående och att det mesta är skit. Så otroligt självcentrerad, så det är på gränsen till vidrigt. Men jag tycker så otroligt synd om mig själv emellanåt att det är patetiskt. Jag svettas som en gris och mår lite halvdåligt, trött och skulle kunnat gå och lägga mig nu för natten. Men risken att jag vänder på dygnet är allt för stort. Jag drömmer så intensivt och märkvärdigt att det nästan roar mig mer att sova än vara vaken. Gjorde en paj idag
Var på ica och köpte köttfärs 666 gr!!!! måste bli djävulskt gott hahhahahah. Maten är förberedd och har just torkat golven och jag är sur som en citron. Fy bubblan för imorgon jobbar jag och skall ut bland folk ??? ojoj stackars öde. Jag som spottar och fräser åt allt. Var till doktorn igår ...och ja...det var fel på cirkulationen och jag har fönstertittatsjuka. Doktorn stirrade mig i ögonen och sa -Att nu har du inget annat val än att sluta röka....haha sa jag det har jag redan gjort. Kändes bra faktiskt,men det suger att bli så här deppig, precis som om ngn dött. Man är ledsen och mår skit i både kroppen och själen. Känner igen det från jag slutade förra gången 2008. Men det är ju bara att välja....
Så här är det inte kul att se ut men tyvärr så är det inte så mycket som de kan göra och doktorn sa att du kan betrakta det som en arbetssjukdom. Stått och gått länge och överviktig och storrökare Grattis :) Nu kommer kära maken hem så nu har jag ngn att gnöla med hahahaha Längtar tills nästa vecka då måste väl detta har gått över???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela