myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Rubrik

Publicerad 2017-01-08 08:07:58 i Allmänt,

Hade ingen aning om vad jag skulle skriva för rubrik så jag gjorde det lite enkelt för mig. Nu har det gått ngr dagar sen sist och jag kan inte säga att det varit härliga dagar. Nä riktiga skitdagar med uppehåll för att hämta andan. Har lyckats sträcka mig eller jag själv tror på överansträngning på ngt vis och sedan har det blivit ngn inflammation??? Vem vet, Ont från nacken ...ner nedanför skulderbladet och sen även ut mot armen och den är mer svag och känns sne... orsak? Jag tror det kan bero på att jag satt och räknade i nästan sex timmar hängandes med huvudet. Sista kvällen med inventering satt jag timme för timme och räknade och summerade pappren från inventeringen och jag stödde upp huvudet med handen för jag kände av nacken. Tack gode gud för värktabletter och voltarenkräm, helt fantastiska. Utan dem så hade det varit helt olidligt att jobba överhuvudtaget. Idag skriver jag söndag och imorgon åker jag ner till Arlanda på en 1 1/2 dagars träff med Panduro. Vi ska bo på ett hotell som inte ligger så långt från flygplatsen och som har en väldigt trevlig konferansbuffé. Så knasigt att det är en av de saker jag ser mest framemot.... Usch och fy vilken surpuppa ..tror det är dags för att skärpa till sig, ta sig i kragen, stoppa upp en pinne i röven?? Vi har nya öppettider i gallerian nu för tiden. Vi öppnar en timme tidigare och stänger en timme en timme tidigare. Mycket bra tycker jag på alla sätt och vis. Vi får väl se idag om det står horder av folk utanför.....jisses vad förvånad man skulle bli då. Om jag skulle vara lite allvarlig så tror jag att den här nya tiden passar hotellgäster bättre som checkar ut innan 12 och de vill vi gärna locka över och krama de sista slantarna ur.... Hur står det till med julen då hemma hos familjen Granström??? jo den har till 99% försvunnit. Maken har varit ledig och stökat bort nästan alltihopa. Gardiner och kuddar och sådant är kvar till mig och förhoppningsvis så är jag ledig nästa helg och det borde väl passa perfekt för då är väl jag arbetsför utan kräm och tablett hoppas jag och kan kasta mig över gardiner och piffande. Nu avslutar jag detta pessimistskrivande och förhoppningsvis så återkommer jag som ny eller åtminstone i bättre form. Jag skall fixa lite mer kaffe och krypa tillbaka under den sten jag kom från och där skall jag ligga tills det är dags att fara till jobbet och flina och vara trevlig. hahaaahah Ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela