myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

En trevlig kväll...jajamensan

Publicerad 2013-08-13 07:51:35 i Allmänt,

Vi fick njuta av sonen och flickvännen och planera och fnula på nästa års begivenhet. Dottern med dottern följde oxå med, vilket alltid är roligt. Sen så är det ju en himla tur för hon är bra på datorgrejer och vi kom på en del grejer som kräver photoshopande och det kan jag knappt stava till.
Lillan leker nu stundtals på golvet och skor och sladdar verkar vara favoriter. När My skulle fara så saknades en av hennes skor och jag hade lyckats lägga den i vintermösslådan. Vad gjorde du där undrar kanske ni? jo hon behöver vantar innomhus för värken. Men vi hittade den efter en stunds sökande, så hon slapp att fara hem med bara en sko.
Hon skulle behöva bo i ett klimat som alltid är varmt. Men snart får hon kanske möjlighet till tempbassängen och det kommer nog att bli skönt.
Idag blir det lite jobb och en sväng på staden behöver en till bra BH. Jag brukar köpa trosor från NewBody så det har jag men en naturfärgad Bh skulle sitta bra hahaha jag menade hudfärgad hahahaha. Sist köpte jag en trosmodell som hette hipster tror jag, påminner om en "rektangel" ingenting för min rumpa i alla fall. Grenen var med söm och i princip så var hela rumpan bar....utom överdelen om ni fattar hur jag menarmycket märklig känsla. Min rumpa är ju rätt stadig och har utsats hårt för tyngdlagen om man så säger.....not pretty....Tacka vet jag blommiga mormorstrosor i bomull hahahahah. Inte fagra men de är sköna.....är nog bara en tidsfråga innan jag köper några.
Apropå köpa så har jag nu en Wrapmaster jajamensan ni läste rätt. Vad är en sådan då undra kanske ni ohippa människor som ingen har.... jo en plastfoliegrunka som man drar ut folien trycker ner locket och vips så går det så lätt att packa in både det ena och det andra. (visar en bild) Har tittat länge på en sådan, säker 10-15 år eller mer för de fanns ju när barnen var små. Har alltid varit för snål och tyckt att de varit lite onödiga. men jag   är nu bara fundersam varför jag inte skaffat ngn förr.....
Sen så fick jag ett kort på posten igår, där jag ombads att vara klar på lördag kl 12.30 hmmmm.....vad har de nu hittat på......så jag fick lov att fixa ngn som jobbar på lördag hmmmm.....vad skall de nu hitta på? ...hmmmmm....
Tänk er min rumpa som liksom fortfarande hänger kvar nedanför på ngt sätt, dessutom är de jag har låga ojojoj inte fagert....
 

Kommentarer

Postat av: farmor fia

Publicerad 2013-08-13 21:13:10

Jag säger bara; Guds gåva till folket. Jag har precis som du tyckt att en wrapmaster är en onödig och lite dyr pryl men ändå har jag velat ha en...Nu slog jag till i sommar på Åsele marknad så här plastas det för fullt utan onödiga utbrott;)

Svar: Ja vad roligt. Vi kan träffas och plasta in någonting. Vi har ju resurserna.....
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela