myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Jag lever...tror jag...

Publicerad 2013-08-28 12:19:24 i Allmänt,

Rackarns så dålig jag var igår. Jag frös så det gjorde ont att skaka. Trodde att jag skulle kunna jobba en stund idag, i alla fall på morgonen, hahahaglöm det. Jag var så sjuk så jag minns nästan ingenting. När jag får feber så inbillar jag mig att alla ska lämna mig ensam och att jag skall bli inlåst. Mycket skumt men jag vill inte ligga för mig själv för då får jag panik. Dan fick i mig vatten och tabletter det minns jag och jag minns en av mina ideer och att jag tyckte att det var inte så fiffigt och att jag inte förstod hur min fantastiska ide skulle vara bra????
 
Jag såg ngt program tidigare under kvällen som inspirerade min feberide. Det var ngt vetenskapligt program med rutsystem!!! vet inte vad det handlade om!! Men jag kom och tänka på sådana tavlor som fanns när jag var liten. Det var små spikar som det var lindat tråd runt och som kunde föreställa blommor eller andra enkla motiv. Då kom jag på att man kunde förenkla spikandet!!! genom att träna flugor att sätta sig i den formation man ville ha!!! Att träna dem tänka jag skulle vara enkelt. Har en ganska fin inställning till flugor. Kan inte ta ihjäl flugor och de besvärar mig aldrig så jag fick för mig att jag och flugorna hade en speciell kontakt och det skulle vara jätteenkelt att dressera dem. Så om de kunde dresseras att sätta sig så att det skulle gå fortare att linda tråden runt "dem" så kunde jag göra fler tavlor och sälja och hoppa över steget med spikarna.....mycket bra affärside...varför ngn skulle vilja ha dessa tavlor igen, var oväsentligt. Tills jag kom på att det skulle vara ganska äckligt för flygorna skulle ju lindas fast och dö....och det skulle inte bara se äckligt ut det var ju synd om dem som gav upp sitt liv för mig. Sjukt, ja visst är det, men jag var skitdålig hahhaha. Idag känns det bättre och jag hoppas att jag imorgon kan jobba eller åtminstone vara uppe hahaha för just nu så suger det......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela