myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon världen

Publicerad 2013-02-09 10:08:38 i Allmänt,

Idag och imorgon är jag ledig. Förutom en detalj som vi som företagare ständigt gnäller om åtminstone jag: Bokföring......det är så urtråkigt,jobbigt och känns som fullständigt meningslöst. Men det är superviktigt ifall farbror Skatteverket kommer på besök. Sen så är det så att allt mitt jobb sen avsynas av redovisningskonsult och har jag gjort fel så blir det dyrt.... För de tar duktigt betalt för att rätta till mina eventuella fel. Men nog av gnäll, idag skall min man göra mat och det blir nog råstekt potatis och oxfilé mums och smaskens. Sen skall jag prova på plåt gå på löpbandet en kilometer hahah börjar lite sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela