myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ingalill på de sju haven...

Publicerad 2013-02-20 09:12:52 i Allmänt,

Alltså vilken ur mysig färd det vart till jobbet idag. Det krävs kanske fantasi men jag var i det stora blå.
Åkte sexans buss nr 6929 (kollade faktiskt hahaha) en dragspelsbuss. Varje gång den svängde och här vill jag säga att det är mycke kurvor och svängar från Röbäck. Då lät det som blåvalsljud!!! Det var så fint och jag blundade och såg de väldiga djuren glida omkring och låta så där sorgset men vackert. Tänk att folk lägger ut pengar på terapi och CD med blåvalsljud när de kan åka sexans buss från Röbäck...

Kommentarer

Postat av: 7:ans bussåkare...

Publicerad 2013-02-20 10:50:40

Ingalill.,!?!....nu tror jag du fått för mkt lyckohormoner.........njuta av bussåkande......det kan då inte jag....lr så finns valarna bara på Röbäck;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela