myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

I killed that bastard....

Publicerad 2013-07-02 07:15:08 i Allmänt,

Skulle lägga ner min plånbok i väskan och ser en spindel krypa ner i !!!?????Horrormovie.Första tanken var att slänga hela väskan, men insåg att det skulle bli stora problem av den lösningen. Men då hade jag tur för då tittade den illvillige upp, Jag sprättade till väskan och dödade honnom inom 1,1 sekund Yes.....regn om man skall tro skrock. men det regnar ju redan och jag tycker inte det är ngt fel med regn för affärerna, så win win....
 
En bra spindel är en död spindel. Det värsta är att vi sett en på jobbet????men vi har tappat bort den!!! Ja jag vet läbbigt eller hur? Där går vi oskyldiga som små lamm och den där kryper omkring oss och väntar på att sluka oss hela. Mina arbetskamrater är så små så de är mer som snacks, men mig kommer han att njuta av länge....
 
Gårdagskvällen blev tyvärr inte så effektiv som jag önskat och nu tar jag nog fram skämskudden....Ikväll hade vi dock tänkt fara och hälsa på Millan och My så imorgon så måste jag ta tag i viktiga saker annars blir det offenligt spöstraff på torget. Biljetter till eventet finns att köpa på butiken hahahaha man måste ju vara lite affärskvinna...hahahaha
Nu hade jag tänkt fixa lite frukost åt småprinsarna och sen duscha av mig vägdammet som John Wayne skulle sagt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela