myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Mormor RIP

Publicerad 2013-10-02 21:27:24 i Allmänt,

Idag skulle min mormor fyllt hela 95 år. HIPP HIPP HURRA för henne. Har tänkt på henne flera gånger idag, på sånt hon sa tex näpen och behändig var typiska mormorord. Hon var en underbar mormor och jag saknar henne. Nu fick hon väldigt tidigt alzheimer så hon "försvann" tidigt från oss. Men så härlig och rolig och som en förvuxen unge själv. Har träffat två olika medium som sett henne stå bredvid mig och hon påstås följa med mig. Skulle inte förvåna mig, inte för att vaka över mig utanför att kolla in vad jag gör. Ibland så tycker jag mig ana att hon är i faggorna hahaha men mest bara för att det känns mysigt att tänka så. Nä nu måste jag gå och sova, gruvar mig lite då jag har en så infernalisk hosta, att det är svårt att sova. Men jag kan ju inte sitta uppe och uggla hela natten för
 
det...så god natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela