myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ett sista ryck

Publicerad 2013-09-07 07:35:27 i Allmänt,

Hosta med ryggont är ingen bra kombo. Fy fasen säger jag bara. Måste duscha men det går inte förrän värktabletten börjat verka. Det är dock värst morgon och kväll,antagligen för att då är man mer stilla. Rör man sig så funkar det riktigt bra. Igår så jobbade jag till lunch sedan for jag hem och jobbade. Vilket innebar en fri kväll, yippie- Vi hyrde film i vanlig ordning och sen lite viaplay innan sängdags. Om vi nu fortsätter i gnölets tecken så upplever jag en väldigt liten förbättring trots medicin. Det brukar ju hjälpa på en gång. Ja ja det är bara att härda.
Idag blir det jobb för min del och Dan måste upp till stugan och läsa av elmätare, dra upp båten och vintra. Stackarn han är ju inte heller pigg, men en av sönerna följer med så det kommer nog att gå bra.
 
Filmen vi såg igår var verkligen actionfylld: Olympys has fallen hette den och jag kan rekommendera den om man gillar Die Hardfilmerna.
Jag har gjort upp med dottern att hon skjutsar hem mig efter jobbet. Underbart att slippa ta bussen om man är utslut och inget hellre vill än komma hem fort.
 Idag hoppas jag att det blir lite fart på jobbet så att dagen går fort. En jämn ström och helt plötsligt så är klockan stängningsdax. Mina veckor brukar flyga fram, men inte denna kan jag säga. Just nu gruvar jag mig för att fara på semester??? knäppt eller hur. Inte för butikens skull den skutan fixar mina arbetskamrater. Utan för att orka ta in allt. Ja vet att det låter knäppt men är man trött är det svårt att vara alert. Men vi har ju flera dagar kvar att piggna till på.
Nu ska jag be Dan böja sig ner och ta upp blomman från golvet!! som en av kissepojkarna knuffat ner. Har lite svårt att böja mig hahahahaha. Blommorna lever farligt när de är på flugjakt. De blir fullständigt förblindade och har bara bestämt sig att den flugan skall dö!!!! sen om inredningen blir flisor det skiter de fullständigt i. Just nu ligger Morris i Dans famn och dreglar, ja ni läste rätt dreglar. Han gör det när han mår extra gott. Vet inte om han är söt eller bara läbbig.
Jag har dessutom lagt in 49 st bud på tradera!!!!! jajamensan 49 st. Men det är till låga priser, så får jag ngt så är det kalasbra. Nä nu ska jag se om jag kommer upp ur soffan och fixar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela