myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Pestsmittan Granström

Publicerad 2013-09-04 18:27:39 i Allmänt,

Igårkväll så började jag frysa och känna mig om möjligt dassigare. Idag så fick jag nog av detta och uppsökte vårdcentralen. De tog emot mig på en gång och ingen feber och bra syreupptagning, men sänkan var hög så jag skulle få en tid hos doktorn efter lite mer prover. Återvände alltså senare och farbror doktorn sa att usch vilken agressiv twar du har??? Twar...hjälp tänkte jag är det inte sånt som man kan dö knall fall av? Men det finns två sorter. En som är väldigt sällsynt och en som är tämligen vanlig. De flesta som får det ,så läker det ut av sig själv. Men hos en del blir den agressivare och gissa vem som nödvändigtvis måste prova på det? Läste att 5 av tio 10åringar har eller haft twar, utan behandling.
Men skulle nog tro att det beror på att jag inte vilat tillräckligt och det är jag ju jättebra på.....not. Men nu blir det nog fort bra med lite droger från farbror doktorn. Imorgon skall Dan fara och ta prov då han börjar känna av bröstont och trötthet oxå. Men värst av allt är nog den förlamande tröttheten när man stannar av.
På jobbet så är allt bra, vi har mycket och stå i och hyfsat med kunder.Nu måste jag jobba med papperseländet en liten stund ialla fall. Vihörs

Kommentarer

Postat av: farmor2010

Publicerad 2013-09-04 23:34:49

Oj oj .....men nu vet du iaf!
Kanske den envisa "tanten" skulle ta och vila imorgon.....vi fixar att hålla båten flytande och huvet ovanför vattenytan;-)

Svar: Ja kanske skulle det vara bra men det är mycket att göra hahaha Skall kolla om Erik kan jobba imorgon en stund hahaha
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela