myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tisdag 24/12 ehmmm? nej september ska det va.....

Publicerad 2013-09-24 07:12:04 i Allmänt,

Ville bara förtydliga att snart är det jul hahahahaa. Jag är inte mentalt förberedd än. Huvva då hemskt...nu tänker vi på ngt annat.
Ja igår hämtade Dan bilen och han hade varit ut och kört medans jag var på styrelsemöte. När jag kom hem stod han och borstade tänderna för att gå och lägga sig??? Jamen jag då !! inte hade jag varvat ner för att lägga mig. Efter en halvtimme så gick jag och la mig, men inte kunde jag sova. Tittade på klockan halv ett...trots att jag var så ini bövelen trött så for tankar hit och dit.
Idag blir det en bläädag. Jag ska ju till Redovisningskonsulten och jobba på förmiddagen. Jag hoppas vid min gud att det mesta blir klart till lunch. Det är halvårsbokslut och det är ju inte i närheten så mycket jobb som i våras.
Idag är det oxå lite spännande då sonen skall vara med på budgivning. I sista minuten igår eftermiddag hittade han en jättefin lägenhet här på Röbäck. Men nu är den stora frågan hinns det bli klart med bank och lånelöfte osv.
Hatar att lämna sånt där till andra skulle vilja sköta alla kontakter själv. curlingförälder???? jajamensan hahaha
 
Förresten var det ngn mer än jag som blev förvånad. jag hade ju trott att thail/bärplockarna skulle få åka hem....Nä de fick flytta till campingen och åker nästa vecka. Jajamensan kära ni, hysta fram plånboken och betala kalaset. inget ont faller på bärplockarna utan all skit skall till sveriges byråkrati och ryggradslösa maskineri. Nu ser jag en fantastisk möjlighet som Usa har- Antagligen den enda fördelen med det världspolislandet ( nu när jag lixs är på humör, så kan vi dumpa usa oxå.
Jo i Usa är det fullt möjligt att köpa lite land och skapa ett eget samhälle. Nu när jag skriver detta så låter det mer som en sekt jag vill starta, äh what the fuck kör på det.
Sekt eller kommun är det ngn skillnad? Lite tillbedjan till den store guden Lennart Holmlund???? och översteprästen Ågren???. Alla sekter med någon form av status har ju ngt som de kan skrämmas med och hota folk till lydnad. Jamen vi har ju kulturhuvudstadsåret eller varför inte lite neddragningar inom vård och skola.
I mitt land/ sekt kommer jag att hota med offentlig smisk...nä tror det räcker med att hota med att öppna grindarna och släppa in alla tok som finns på olika maktpositioner.
 
När nu måste jag sluta pladdra nu blev det bråttom.....skall vara där halv åtta....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela