myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Jag har det bra...

Publicerad 2014-07-10 08:53:55 i Allmänt,

Är i stugan och har det bra.det enda molnet på min himmel är sviarn??? Jäsicken va de små rackarna bits...ovanligt många som tvärkläckts i värmen? Kisse har sprungit bort igen? Verkar som om det är en sommartradition.men jag är som vanligt orolig. Förra året var han borta över en månad!! Inte bra alls...det är just nu svalare och lite bris. Men det är skönt ändå, erkänner att jag tycker att det varit lite för varmt. Lillans hår står rakt ut och ser ut som babyeinstein. Svettiga hårlockar och en energi som är makalös. Hon har nu kommit över sin motvilja för vatten, vilket helt och hållet är kusefinernas förtjänst skulle jag tro. Kram tills vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela