myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Flyg och fläng

Publicerad 2014-03-09 09:53:25 i Allmänt,

Sitter just nu på butiken och väntar på kursdeltagare till en akvarellkurs som hålls i lokalen som vi brukar hyra ut. Jag for lite tidigare så jag har kunnat sopa och torka golven. Då behöver jag inte åka in så tidigt imorgon. Klev upp strax efter fem i morse och joxade och gormade mest, dvs städade upp allt skräp som blivit efter slipande och kapande och putsande.
Sen så skall jag iväg och handla och sen skall vi iväg till en av sönerna på kaffe och hämta My på flyget och hem med henne och tillbaka till butiken för att låsa efter kursen puh....Sen är det lite bokföring och sen säkert dax för dusch och lite lugn.....
Tjolahopp vad vi har mkt för oss. Men vi får väl se om jag får fara själv för maken ligger med migrän. Han har haft en tuff vecka med mkt jobb och då kommer värken som ett brev på posten. Själv mår jag bra  och det är jag glad och tacksam för.
Såg ni mello igår? Vi gjorde det i alla fall lite grann. Vi såg framträdandena och sen bytte vi kanal ,lite emellanåt. Jag hade nog inte satsat på Sanna i den stora mellon. Däremot den där sista Worklåten....den var lite nytänkande och hoppig. Den funkar nog bättre i de sammanhangen. Men Sannas låt var fin, men lite dussin,,,,
Jag  är nästan klar med en av kaninerna, yippie... och jag får nog påstå att jag är nöjd. Helt handsydd är de små rackarna.Jag har lovat lite bilder och jag lovar och svär att jag skall fixa det idag. Nu ska jag chatta lite med sonen tänkte jag....han som är i Macau just nu.....han har tydligen vunnit pengar och gått flera tusen plus.Så här fint är det i Macau...mkt bling bling och tjusiga Rolls royce bilar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela