myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2014-03-16 09:47:42 i Allmänt,

Sitter på butiken och väntar på kursdeltagare och att öppna för dem så jag kan ge mig iväg sen....för att vid tre återkomma och låsa. Igår så åt vi en god middag bestående av klyftpotatis och oxfile och en sås med färska champinjoner mums fillibabba var det. Sen så pysslade jag i soffhörnet och svarvade lite till ett bord som jag nu på morgonen har monterat och skall sedan måla. Nu funderar jag redan på nästa projekt. Men det blir nog inte förrän nästa år hahahah. Skall dra ut mönster på en klänning till lillan idag, Ja har beväpnat mig med stora papper och måttband och kanske hinner jag klippa ut delar oxå. Men allt beror på om jag hittar ngn skjorta!!!!jajamensan den skall sys av en skjorta. Bäva månde gudarna ...vad gör människan tänker nog dottern när hon läser detta haahaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela