myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godkväll

Publicerad 2015-06-13 23:19:21 i Allmänt,

Har suttit och titta på prinsbröllopet och jag njuter av att få se så många fina klänningar och inte minst att så många har direkt opassande klänningar. Alltså inte på det sättet att de är vulgära utan att det är fel färger eller modeller på flera av bärarna. Märkligt trodde minsann att det fina folket hade folk som fixade sånt och stilade och stylade hej vilt.
Brudparet såg så lyckliga ut och man slapp se den där odrägliga Herr Chris O´Neil eller vad farao den mannen heter som är gift med prinsessan Madde. Tycker verkligen han har ett obehagligt utseende, han kanske är hur go och rar som helst men han ser ond ut.
Sen jag kom hem så har jag suttit och tittat på tv och samtidigt fixat lite fakturor och gått igenom budget och sådant som man bör göra lite då och då.Maken är fortfarande i stugan,imorgon så kommer han äntligen hem. Tror nog att han har det riktigt bra däruppe i stugan och jag skulle gärna vara där men jobbar imorgon. Efter jobbet så skall vi ut till pappa för att gratulera honom sådär lite i efterskott, då han och sen vi varit bortrest. 
Det känns som om det var evigheter sedan vi var i malmö och jag skulle hemskt gärna fara iväg ngnstans igen snart,på roadtripp. Men flytta och söderöver? njaaa tror inte det och definitivt inte tll ngn större stad. Fy bubblan säger jag bara för att sitta i bilkö....så eländigt trist och så djuriskt långt tid det tar....
Vi satt mest i kö i en timme över essingeleden....bläää
Sen så byter folk filer helt utan ngn form av ordning eller blinkers. Jag skulle få ett psykiskt hysterianfall och gå till beväpnad attack om det var min vardag. I morgonrusningen här hemma kan det ju dröja 5 minuter extra i morgonrusningen hahhaha och jag blir tokless ahhaahahah
Tålamod är en dygd som jag inte fått så mycket av liksom att vänta på ngt eller ngn. Vill jag något eller vill ha ngt så vill jag ha det nuuuuuuuuu. Skulle behöva lite mer positiva egenskaper på min cv, men det får vara okey som jag är. Jag kunde ju blivit värre människa, är ju ganska väluppfostrad och kan föra mig i de flesta sociala sammanhang. Visst kan jag ha åsikter som stör en del, men de är åtminstone de flesta erfarenhetsbaserade. 
Så jag ger mig amnesti hahahha
Nu skall jag nog gå och knyta ihop svansen så jag är pigg och glad imorgon. Hade tänkt söka fram lite sommarkläder imorgon innan jobbet,,,,,jo jag tror och hoppas att jag kommer att få användning av dem när nu sommaren behagar komma....kanske då nästa vecka...ngn dag
Sov gott .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela