myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Missbruk.....absolute addicted

Publicerad 2015-03-10 07:28:43 i Allmänt,

Har ett behov som är att räkna som missbruk. För finns det inte hemma så känner jag mig lite orolig och förvirrad och exposed som Maria Montazami skulle säga....,
Vad kan det vara säger ni? Kaffe....nope.   Cigga....nope (jo lite) nej det är värre än så..
Det är....trumvirvel.....

Coca-Cola zero så himlarns gott och jag är helt fast...jag är en cocaholic. Kan längta efter stunden när jag kan ta min burk och sätta mig ner och bara njuta. På helgen blir det oftast två....
Dricker alltså varje dag.....
Insåg igår efter middagen att det inte fanns ngn burk kvar...men ingen panik för lillica stänger ju inte förräns kl åtta. Igår var den än mer efterlängtad då jag suttit i pappersträsket under hela 



eftermiddagen. Vad hände nu allt hoppade efter?!?? Kom åt ngn liten knapp på ipaden.
Ena sonen var förbi igår och vi satt och tittade på hemnet då han är sugen på hus och inte rädd för att köra ngn mil. Vi fastnade för flera och maken frågade? Ska vi inte flytta? Nja...trivs här, men fint var det. Men nej...vill bo här...fast....nej nu är det färdigflyttat.....men?
Fördelar....mer plats för dockhusen. Vackra omgivningar och vatten...fräsch och större och jag skulle nog trivas. Men jag skulle få ännu mer fortkörningsböter, snöskottning och alla reparationer som ett hus kräver...tänk när vi blir gamla....vilket bök. Ännu längre från barnen....nope..jag flytt int...
Ser att snön faller därute och jag får en klump i magen. Bläääää men snön binder grus och övriga snöfläckar och ont skall med ont fördrivas.
Skall strax gå och klä på mig och ta mig ner till jobbet och ta emot varor. Idag så kommer det en hel del, bl.a. Lister och etiketthållare som skall vara till den nya butiken. Blir billigare att köpa det från Panduro än från företaget som skall leverera den nya inredningen. När man då köper flera tusen stycken märks det tydligt och vi har köpt ca fyrahundrafemtio lister och närmare tretusen hållare. Har ju en hel del sen tidigare så då bör det räcka....fast det tror jag inte...bläääää
Blir nog lite till oxå antar jag.
Idag efter jobbet skall vi ut till H-sund och kolla posten så jag kan färdigställa bouppteckningen. Har inte fått dödsfallsintyget än....så jag kan inte avsluta bankgrejs ännu. Sen tänkte vi ta så mycket skräp vi bara kan med oss och fara och slänga för återvinningen stänger senare ikväll. Middagen blir nog...snabbmat och när vi väl kommer hem så skall det bli gott med......Coca-Cola zero...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela