myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

På väg och hit och dit

Publicerad 2015-03-28 16:50:00 i Allmänt,

Steg upp tidigt och sen dess har vi hunnit med både det ena och det andra och lite trevligheter därimellan.
Gjorde lite pappersjobb och sorterade allt som skulle slängas och sen for vi iväg och slängde massor från butiken.
 
Varit och sökt en vit brevlåda till sonen. Hans hade tydligen gått sönder och han behövde en ny och vi tyckte att det var kul att fara runt lite....mest jag kanske hahaha Nåja köpte med badskum, soppåsar och en del som jag inte visste att jag behövde. Vi hittade till slut en vit brevlåda på Jula och sen hem och väl hemma fortsatte jag med att granska ordrar. Har inte en susning om vad det blir för kvällsmat och ids inte lägga ner så mycket ork och tid på det. har just nu en sockerkaka i ugnen. Mest bara för att prova en ny sockerkaksform. 
Skall skriva ut lite kort åt min papps och imorgon tänkte jag fara dit och hälsa på och överlämna dem. För övrigt så är allt till belåtenhet och jag kanske rent av tar en liten tupplur så jag orkar vara vaken en liten längre stund i kväll hahaahhahah
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela