myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Mulet och lite småkallt

Publicerad 2016-07-05 06:32:34 i Allmänt,

Nu är det morgon i mitt lilla paradis. Igår jobbade jag och visst är det typiskt att det är bästa vädret när man skall fara? Igår när vi kom hem vid just före nio så satt vi ute länge och bara tittade ut över sjön och njöt av kvällen. Väl medveten om att det nu dröjer tills det är bättre väder igen. Men jag föredrar detta väder för butikens skull. Det har öppnat en popupmenyn butik bredvid oss som säljer olika sorters prints. Jag gulla in mig rejält hahaha och fick köpa för halva priset hahhaha. Så hem kom jag med en bricka och en tavla. Skall ta kort så får ni se, men det blir nog imorgon. Jag skriver på paddan nu och börjar jag ta kort nu så raderar jJag väl det jag skrivit. Istället har jag tagit kort på sommarens projekt...eh liten överdrift kanske? 
Men detta hade jag tänkt fixa till och plantera ngt för sjuttielfte gången. Allt bara dör med mina svarta odlarfingrar. Tomten har jag fräschats till i år med lite ny färg. Men? Resten? Jo det blir ett litet projekt.
Vi höres lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela