myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu är det lite på kvällskvisten

Publicerad 2017-01-31 20:34:20 i Allmänt,

Ja nu är det kväller och inte som vanligt på morgonen som jag skriver kloka ord hahaha. Nja nu tar jag väl i som vanligt, kloka ord kan jag nog få in lite här och där men det mesta kan nog räknas som vanligt kaffedrickarpladder. Förkylningen klingar av för varje timme känns det som och t om min ben håller sig i skinnet. Antagligen för att jag rör på mig och inte ligger eller sitter still som jag gjorde när jag var sjuk. Natten har dock inte varit ngn speciell höjdare och jag har nog sovit för mycket de sista dygnen för jag somnade inte in förrän vid tretiden inatt. Maken fick sig ngr välriktade boxningar pga av sitt snarkande och den sista måste nog gett ett blåmärke för då var jag rätt grinig. Då hade han övergått till ngt överljudsplanljud som gjorde att mina stackars hjärnceller studsade som squashbollar i skallen. Nåja morgon blev det kl halv sju och jag jobbade bort väldigt mycket och det gick smidigt och enligt planerna. Strax efter 15 for vi in till jobbet och maken spikade upp det sista plankorna på väggen och jag målade som aldrig förr hahah. Gillar inte att måla för jag sölar så gud förbaskat. Tur nog så skall det bara målas ett varv för trät skall skina igenom har vi tänkt och se sådär lite rufft ut. Sen hade vi fått in lite nya varor så det är extra kul att få packa upp imorgon. Jag hann se en av änglarna med fina glittriga vingar och vill bara ha dem själv allihop hahahaha. Glitter och änglar vad kan gå fel??? Hann även packa upp ngr drömfångare och de var också fina och till bra pris. Skulle kunna beställa hur mycket grunks som helst och behålla det själv hahaha. Imorgon skall hyllor sågas och spjut skall sprayas ett varv till och det kommer att bli kul att få se det färdigt så småningom. Jag skall ta bilder så får ni se hur det växer fram. Nog om det för denna gång och nu över till annat. Hur många semlor har ni ätit i år? Jag har ätit flera och jag kan bara säga att semlor är helt fantastiska men det skall vara original och inte ngt tramsande med nutella eller andra konstigheter. Ännu svårare att motstå när de gör fantastiska semlor på mitt kära Tonka (bistrot utanför butiken)och dessutom till rabatterat pris....går ju inte annat än att köpa med hem. Så nu gott folk så avrundar vi här och jag skall skutta iväg och hämta en semla att avnjuta. Men vi hörs imorgon ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela