myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Oj flera inlägg...

Publicerad 2013-09-28 18:43:44 i Allmänt,

Jag har läst ut boken och fick till 13 lappar på olika ställen i boken, som jag tänkte analysera lite djupare. Kan som helhet säga att jag tyckte boken var väldigt bra och träffade mig i magen, bitvis, men att en del var för mycket utfyllnad och att författaren ibland sa emot sig själv. Men det kan jag förstå då det är ett komplicerat ämne och alla befinner sig på olika nivåer och hur man kan ta emot texten. Men jag tror att Författerskan har hunnit längre än de flesta i klokskap och då kan det låta antingen banalt eller för högtravande. Intressant att fundera på och jag har fått en hel del att fundera på....hmmm en del ganska småjobbiga insikter....ja....men ont skall med ont förgöras.
Men jag kommer nog att skriva det och "skicka" till bloggen, då det kommer att ta lite längre tid att skriva än vanligt pladder hahaha.
Men nu ska ni få se på ngt fint som jag tror är till mig ...fniss. Hon som ska göra tårtorna hade lagt ut lite bilder och jag tror de är mina ...tjohooo så fina...Nu hoppas jag att de är goda oxå. Tänk om ingen kommer hit på måndag då får vi svulla tårta hela veckan hahahahaah kommer att bli jättejobbigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela