myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Söndag och äntligen april

Publicerad 2022-04-03 16:39:56 i Allmänt,

Nu är den lediga helgen slut och imorgon jobb igen. Igår var jag och P ut till Sörmjöle och samlade ihop allt möjligt och slängde upp på släpvagnen som sonen kört dit. Tömde allt i förrådet och friggan och altanen. Fortfarande för mycket snö eller fastfrusen för jag skulle kunna ta allt. Men några meter av den trasiga hängrännan lyckades jag bryta loss och dynlådan och lite annat pynt som jag hade i rabatten. Kändes väl lite sådär att vara där.....trivdes så bra och hade gärna bott kvar om jag kände att det var 100% rätt. Men ekonomiskt och en massa andra anledningar gör ändå att det är rätt beslut. Idag var vi och städa ur bilen då jag byter bil imorgon eller på tisdag. Jäklar så ren och fin den blev och glänser i solskenet. Plockade med mig lite påskris som jag ska ta med på jobbet och dessutom letade jag fram "fjädrar".
Snart ska vi fara och äta pizza och jag är hungrig som en varg hahaha. Märta har börjat löpa och idag träffade vi 2 hanhundar som blev så till sig så att matten bara åkte efter i kopplet. Jösses va sugen de blev hahaahha Nä nu ska jag gå mer och se om polaren är klar att åka. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela