myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ny telefon!!

Publicerad 2022-01-12 10:15:52 i Allmänt,

Första inlägget med den nya telefonen. Har inte riktigt vant mig vid den är. Vad har varit och farit sedan sist? Har köpt en större kyl som ska levereras imorgon. Min andra som är dryga året skall dottern kanske ha. Lilla L forcera alla lås och kylskåpet är spännande. Så istället tänker de tömma det i köket och eventuellt ställa det andra i kylskåpet i tvättstugan!! Där står nästan allt man har i ett kök sedan tidigare. I fredags var jag hos goda vänner och åt middag och det var även 2 årsdagen sedan Dan dog. Det var en varm känsla i magen och hela jag känner kärlek till den mannen. Nu när jag träffat P känner jag mig inte ensam. Han är en snäll man och vi gillar bägge två att ha någon att hänga med. Jag kommer alltid bära den finaste i hjärtat och det vet P och våran relation är avslappnad och respektfull. Vore kul om det höll i sig och inte någon av oss blir alltför involverad i känslor. Men nu tar vi dagen som den kommer och hinner mest bara surra i telefonen. Sen har jag fått den bästaste nyheten!! M och familjen flyttar hem till Umeå till våren. Så underbart härligt och äntligen har jag de små nära.
Märtas favoritställe förutom mitt knä. Där sitter hon och spanar på fåglar och alla som kommer och går förbi. Men ofta får hon trängas med Siv. Nu måste jag fortsätta med lite fix här hemma innan det bär iväg till jobbet. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela