myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Söndag underbara fantastiska söndag

Publicerad 2013-04-21 14:51:45 i Allmänt,

Dan har farit till stugan på mötet. Jag har varit duktig och gjort massa jobb. Mer än väntat, vilket gör det lättare att ta tag i resten till veckan. Pysslats och städats har det oxå blivit så nu är det massa tid tills maten skall funderas på. Tänkte att det blir ngn forma av ris, tzatsiki och kebabsmakande köttfärsbiffar. Nu kommer jag nog att baka ngt gott till efterätt oxå. vad är inte klart men vi får väl se vad köket har i skåpen. Skall inventera, men en kladdkaka är ju faktiskt klassiskt....mums och smaskens.
Igår hade min kollega med sig slabang, och den var hur god som helst. Rulltårtan kan lätt bli torr men denna måste de haft riktig choklad i för den var så saftig.
Sen så har jag hittat en sida med massa fina strukturer som jag nu skall sätta ihop till golv. Har gjort en variant och den blev så bra. Tänkte nu kolla in lite parkettgolv och sätta ihop. Jag får naturligtvis hjälp med det tekniska ifall ngn undrar hahahaha....
Här är adressen: http://freestocktextures.com/

Tyckte att flera var riktigt fina att bara se på. Apropå det så tipsade en kollega om en akvarellmålare som nu finns på lilla galleriet. Sagolikt fantastisk konstnär. Googla gärna: Karl Mårtens
 
kolla ögonen de riktigt lyser

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela