myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Längtar?

Publicerad 2013-08-11 17:42:29 i Allmänt,

Jag säger ofta att jag inte längtar till ngt utan mer ser fram emot. Men idag så kom jag på mig att längta? till nästa vår/sommar. Jag skall odla i lastpall. Såg för en tid sedan en sådan fin ide. Man ställer upp den eller hänger upp den på en altanvägg och bygger till under så det blir som typ "lådor" i dessa så planterar man kryddor. Det blev jättefint. Man får ca 6 eller tre fack och det kommer att bli awesome.
 
Idag så har jag haft den väldigt bra dag. Vi har varit på rusta och inhandlat reagardiner till köket och lite nya växter. Var både på myrorna ,jysk,dressman, HM, biltema och coop oxå. Kul och mysigt att bara gå runt och dra benen efter sig. Fick tag i billiga ljudböcker till resan söderöver oxå. Vi brukar lyssna på bok när vi kör långt och det är så mysigt. Nu skall vi äta middag och sen kanske hyra film och till efterätt ett wienerbröd...smaskens och jag mår så bra. En anledning är nog att imorgon så kommer Magnus och Rebecka och äter middag hos oss. Så underbart mysigt det är att få träffa dem och surra litre grann. Jag är extra glad därför att jag fick tag i vikarie så jag kan gå lite tidigare. Så imorgon tänkte jag börja tidigt på morgonen.
Fattar nu hur jag menar? De där tre "benen" under blir alltså lådorna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela